replay

jag har letat efter en ny parfym sen dess att min escada sunset heat inte bara tog slut för mig utan även slutade att produceras överhuvudtaget. 2007 tror jag det var på hösten eftersom det var en summer edition och jag är brutalt besviken på detta fortfarande.

därför i ren protest måste jag skriva att tills det att jag hittar en ny älskling så tänker jag inte slänga iväg några sex till åttahundra på en parfym som är "ok" utan jag kör med replay. idag följde replay concentré med mig hem från kicks. dom är billiga och luktar något åt det hållet jag vill ha min parfym.

obsevera att jag vet att parfymerna ovan bara är eau de toilette, dvs dom håller bara i max 5h medans riktig parfym ofta sitter i 12h.

1 dmartinsson:

skriven

Hehe det är ju en sån jag har :) Den är as god:D

2 Rasmus:

skriven

ja jag tycker dom är helt ok!

Kommentera här: