a mind just like mine

alltid när man är på topp så händer det något så man ska komma ihåg att man inte alls är värd att sitta på någon pedestal över alla andra. kanske är bra på ett sätt men visst trivs man däruppe?

sitter och väntar på att chiiifen ska ringa, så man kanske får jobba (nej jag har inte tänkt att sitta klistrad och titta på min telefon hela dagen) men det beror helt på om hon ringer eller ej om jag kan göra allt annat jag planerat!

det värsta med att jobba kväll är att gymet alltid har stängt när jag slutar! det suger! och jag hatar att träna själv så det blir aldrig av på morgonen. men det måste komma igång nu, går och mår lite smådåligt över det, vad tjänar man på att vara lat? lite egentid kanske men vad ska jag med det till.

det är supervackert ute idag! jag vill verkligen ut och ta bilder men det är bara 1,1 + ute och jag är inte så pepp på att stå och modella i min ensamhet när jag inte kan koncentrera mig, lättfrusen som jag är.




Kommentera här: