love

inmyst i täcket med laptopen i sängen fick jag helt plötsligt bara en längtan kl 01:57 att hitta en man, gifta mig och leva lyckligt i alla mina dagar.
1 Luton:

skriven

The man whom you will marry will probably be the happiest man in the world. :-)

2 Lelix:

skriven

Det låter vackert! Det vill jag med.

3 rasmus:

skriven

så ska det bli! ^^

4 rasmus:

skriven

awe, thank you :*

5 Kim:

skriven

Naww... det kommer nog en man som kommer att förföra dig så att du faller jätte hårt...

Tid är nyckeln till allt!

<3

6 chokocat:

skriven

So it's your new dream, Rasmus? wish u 2 find a real love! :]

7 starshine:

skriven

hi jag har hitta deg på face, men inte som rasmus men som eirik rasmussen... har ni 2 face?

8 Rasmus:

skriven

tack söta :D

9 Rasmus:

skriven

jasså? jag sökte men kom inte upp någon bild på mig på facebook :)

10 starshine:

skriven

hitta http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000325505321&ref=ts

11 j.:

skriven

I thought you have a boyfriend?

12 Khin Kan Kaw Thin:

skriven

To find a man, marry and live happily? Mmm??? Anyway, same with my dream.

Kommentera här: