new categorie, "sale"

Hej! idag har jag skapat en ny kategori som heter "sale" pga efterfrågan om portfolie med bilder som går att köpa av mig. jag kommer publicera både nytt och gammalt här och för att få reda på vilken storlek bilderna finns i och vad det kommer att kosta samt andra funderingar får ni skriva en kommentar innehållandes eran mailadress så svarar jag till eran mail när jag kollat över er förfrågan.

alla bilder går att få levererade på matt eller blankt papper samt canvas.
Mvh Rasmus Ledin
1 Joanna:

skriven

im not sure if i understand... people can buy your pictures, right?

2 Anonym:

skriven

correct :)

3 Frida:

skriven

Hur mycket kostar dem då? :o Många av dem skulle va väldigt fina som såndär stor tavla xD

4 Anonym:

skriven

beror på hur stor du vill ha den mer exakt, och om du bara vill ha den på duk eller om du vill ha den uppspänd och klar. det kommer dyka upp många fler bilder här så småningom :)

Kommentera här: