1 Johan:

skriven

Det är inte ofta du visar tatueringen i dina nya foton, inte för att det gör något men började bara tänka på det av nån anledning ^^'

Låtersom att du hade en bra helg, och vissa påstår att man blir för öppen om sitt privat liv när man skriver blogg ;)

2 Gareth:

skriven

nice title haha :D

3 Anonym:

skriven

jadu johan det är inte med flit som jag döljer den, bara blivit så ^^ sen är den en alla hjärtans dag present från min förra pojkvän men det spelar ju ingen roll för vi är fortfarande kompisar :D



haha, mna ska inte skämmas över vad man gör ;P

4 Johan:

skriven

Haha nej det är klart att man inte ska :P för mig råkade det dock bli så att folk hann läsa på min blogg att jag kommit ut ur garderoben innan jag hann berätta för dem ^^' helt plötsligt insåg man att folk faktiskt läser vad man skriver xD

5 Anonym:

skriven

haha tufft ju ^^

6 The One who loves:

skriven

U are beautiful Rasmus:*

7 rasmus:

skriven

thank you

8 Zander:

skriven

Sexig! ;D

Kommentera här: