green spring

stekte champinjoner och salladslök till middag, nu är jag hur mätt som helst!

var nere på stan och köpte vita blockljus, gröna tulpaner och letade prydnadskuddar efter jobbet,  på onsdag när jag fyller kommer nämligen lite släktingar hit och då måste det vara ordning.

idag när jag kom hem stod även en tidig födelsedagspresent i hallen, en liten hallbänk att ha under spegeln! jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om den eller inte men ska låta den stå och känna efter lite under veckan. tänkte att man kanske kan pimpa om den lite med någon fin pläd eller några kuddar? förvaringsboxarna var inte heller superfina men dom går ju säkert att byta ut dom med!

bilderna är på lite fränt jag hittat när jag letat runt på nätet.



1 Johan:

skriven

Alltså man börjar undra hur du hittar allt snyggt :D

(var inne på village och kollade på klockan, tror nog att det blir att jag köper den)

2 Anonym:

skriven

tycker jag verkligen du ska, den e galet snygg.

3 Linuslena:

skriven

A exceptional happy site!

Kommentera här: