september

har ett behov utav att få vara ledsen just nu, tyvärr kommer det inte på beställning. jag tycker nästan allt känns jobbigt, trots att allt som händer bara är bra. bra för vem? bra för mig? jag saknar migsjälv, saknar att få ta bilen ut i skogen precis när jag vill och fotografera, saknar att vara uppe hela nätterna och jobba med något tokigt projekt, saknar att få känna att jag är viktig. kan inte vara glad för någon annan, det är bara fasad, och det stör mig. jag var inte så förr. önskar det kommer tillbaka, snart.
1 solabis:

skriven

hmm jag känner likadant (eller kanske inte :/ men håller tummarna för dig ^^

2 Michaela:

skriven

Men baby.. Du är viktig. Viktig för mig och för Lady. Tänk på framtiden, när du är klar med utbildningen så har du tiden till att göra precis vad du vill! Tiden att åka ut tidigt en tisdagmorgon och fotografera vandrande pinnar i en buske på Djurön! (om det inte finns, kan du ju låtsas!) Håll ut hjärtat mitt. Snart kan du göra precis vad du vill, när du vill och vara duktigare på det! <3

Älskar dig <3

Kommentera här: