Birthdayboy, 25 years.

tror det är första gången sen jag skapade den här bloggen som jag inte bloggade på min födelsedag, hursom, igår den 2/2 blev jag 25 år! känns både jättekonstigt samtidigt som det inte känns något alls. Nu är jag närmare 30 en 20 och närmare 50 en 0. 
 
jag minns när jag var 15 och undrade hur livet skulle se ut om 10 år, nu är jag där och undrar fortfarande samma sak. Det har funnits massor med lyckliga stunder, men för min del även stora uppoffringar, jag har inte gjort det lätt för mig.
 
som person hinner jag aldrig oroa mig för det lilla, vilket gör att jag tror att jag kan uppfattas som att jag alltid ser livet från den ljusa sidan och kanske anses vara lite för arrogant mot livets motgångar. Det är för att det finns något större bakom, som jag måste tampas med istället.
 
nu blir jag för djup, har massor med retusch att ta tag i.
 
Igår så blev jag iallafall firad av Viktor, Poppe och Carl. Tack så jättemycket fina ni.
middag och utgång, jag hade en superfin födelsedag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: