the small garden

Idag är min lediga dag denna vecka så har passat på att köpa födelsedagspresent till en kompis, klippa mig samt rensat på balkongen! Det sistnämda var verkligen behövligt, mina sommarblommor och odlingar jag sådde i vår hade gjort sitt och hängde helt gula i färgen utan någe vidare liv. 
 
Blomsterkrassen har skött sig utmärkt! Den har givit blommor sedan slutet av juni tills idag då jag rev bort den, tyvärr vart det inga middagsbjudningar så jag kunde dekorera en fin sallad med dom men men.
Blev några frön som ska torkas och planteras om nästa år!
 
 
Min stackars rosenböna verkade verkligen gilla läget och klättrade runt lite överallt, TROTS det fick jag bara en enda liten av världens vackraste böna, den får med torkas och planteras om nästa år.
 
 
Hoppas alla har en fin kväll, jag ska strax börja städa så jag hinner klart i tid tills sista programmet av sommar med ernst! Det är vällan jag och alla tanter som sitter och är överförtjusta alla torsdagskvällar!
 

Kommentera här: