januari

min fina rumsgran har fått flytta in i sovrummet nu och marmorfatet får ta plats på soffbordet.
 
 

 
nystädat och moppat i alla rum! fy vad bra jag mår när det är städat. som min kille brukar säga: vi prioriterar alla olika. Jag älskar att städa just för känslan när det är klart och att komma hem till ett rent och snyggt
hem är det bästa jag vet.
 
 
När jag jobbar i stinsen så har jag börjar kliva av och på pendeln i häggvik, då får man nämligen traska förbi blomsterlandet, den här fina fick i måndags ersätta rumsgranen. Mer vår fast det bara är januari!
 
 
I sovrummet har dom ljusa sängkläderna åkt på, handen och mitt doftljus med humle från jobbet ( det är rensning så nu kan ni fynda dem på 50%!) fick med komma ut ur skåpet.
 
 
Mer växter helt enkelt, och jag anar vad jag kommer få i födelsedagspresent den 2/2, då blir det ÄNNU mer.
Nu måste jag kila iväg till jobbet, blev frågad om jag kunde ta 3h på kvällen och absolut, varför inte.
 

Kommentera här: