something new

Hurra! nu är det bara en vecka kvar tills dom börjar bygga våran balkong, tiden går fort.
Jag tillbringade gårdagen på moderna museet ihop med victor och avslutade dagen med en drink på radison's skybar vid stationen. Inte en helt fel dag, bara solen som saknades oss. Blev dessutom inspirerad till att börja måla så det har jag gjort igår, små halvfula gubbar/fnask, målar och försöker ha så lite kontroll på vad jag gör som möjligt.
 

 
 
 
 
Föresten så börjar det snackas här hemma om att flytta igen, vem vet? 
jag är inte supersugen nu när man äntligen börjar landa men jag skulle inte tacka nej till en vindsvåning med terass, för det är vad det kommer bli isf. Jag ska vara så sjukt nöjd, som har haft turen att göra bostadskarriär och få ett så härligt jobb och träffat världens mest fantastiska man. 
Imorgon är jag LEDIG, då ska jag dricka finkaffe i solen som jag hört ska komma tillbaka, och bara njuta av livet en stund, innan allt faller tillbaka.
 

Kommentera här: