november & halloween

Igår var det en efterlängtad halloweenfest på schemat, alla hade gått "all in" vilket blir så mycket roligare!
Jag var en bambi, en kvinnlig sådan, drog på mig en svart klänning & svarta strumpbyxor, make med lösögonfransar & linser och hela kitet, ni vet hur kämpigt det är!
Fick ingen toppenbra bild på detta så jag plåtade en snällare version nyss bara för att visa.
 
 
Fick till en bättre "look" på allt smink idag dock, övning ger färdighet.
 
 
 Hade mysmorgon med min man och käkade brunch på RAW, det är så gott där! Sen har det ju blivit november så vi gick och skaffade en ny rumsgran som fick flytta in idag
(lyckades ju döda den vi hade förra året).
 
Nu ska jag slå in paket till min fina mamma som fyller 60 år imorgon! så tokigt fort tiden passerar.
Jag har ett fotouppdrag i Tranås under morgondagen så blir tidigt tåg dit och sen direkt efter åker jag till Norrköping och firar lite och sover över och sedan blir det tidigt tåg tillbaka till Stockholm tisdag morgon, stressigt men det är det värt alla gånger! ha en bra kväll.
 
 
1 M:

skriven

Beautiful Bambi,

Kommentera här: