april, art, shoes & Genève

Men Hej, nu blev det ett sådant litet typiskt avbrott! men nu är jag här,
precis hemkommen från en fin resa till Genève. Där blommade magnolian för fullt så kändes lite tråkigt och trisst när man kom hem till +5 och full blåst. Men då vet jag iaf att den bästa tiden snart är här!
 
 
ovan? mina nya skor från other stories! så snygga och sköna! blev invigning på kvällspromenad längst med Genevesjön. Bakom den min nya tavla från Absolut art, sitter nu fint på väggen som nr två av alla bilder som kommer hamna där. Härnäst har jag tänkt att rama in en egen bild, svårt, eftersom jag inte plåtar längre.
 
När vi var iväg nu hyrde vi bil, och passade på att åka igenom en bit av frankrike och stanna till i chamonix, det kan jag verkligen rekomendera till alla, vilket litet paradis. Efter det vidare mot Italien! där hade jag aldrig varit så en snabbis i Turin blev det innan hemfärd.
Alltså har jag haft himmelskt roliga dagar!
(vilket jag förtjänade efter 10 dagars jobb, tycker iaf jag!)
 
 
 

Kommentera här: