best run ever

alltså vad hände imorse? jag sprang 10km på 43:45, 5km på 20:39 och 1km på 02:30!
Tog alla mina personliga rekord med hästlängder! mitt senaste bästa innan idag på 10km är 47:08! känns så galet men glad är jag för det har gått trögt nu ett tag. Mitt mål för säsongen var under 45 men nu får jag nog sätta 40 som mål. KUL helt enkelt!
 
Innan kl 9:17 imorse hade jag alltså både målat sista på min garderobsdörr och sprungit mitt snabbaste någonsin, bra spenderad tid! Sen fick jag finfrukost med sällskap av härliga emil och även en kaffe i solen som ville kika fram precis i rätt ögonblick.
 
 
Dessa fina blommor fick följa med hem. piontider = ögongodis.
 
dagens DÅLIGA var att jag får vänta i 10 dagar till på mina glasögon, suck!
Nåja, matlagning och film har jag på mitt schema, trevlig kväll!
 
 
 

Kommentera här: