Snow in april

Det snöar verkligen ute just nu, jag som la ut dom nya dynorna igår, så dumt. Men april är april och det är exakt lika varje år. Såg till min förtjusning att helgen iaf ska bjuda på lite sol och då är jag dessutom ledig! 
 
Om jag har tur så får jag tag på någon med bil som kan tänka sig att åka till rosendalsträdgård och köpa växter till balkongen samt åka till nacka och hämta hem en vacker stol jag lyckats köpa på blocket.
 
annat kul? Jo nu är allt på G här hemma med badrumsrenoveringen! Dom sätter igång den 3/5 alltså mindre än en vecka kvar, härligt tycker jag! 
 
när jag kom hem i tisdags hade även kakelugnsfolket gjort klart eldningskanalen, ser förjävligt ut just nu med ett rör som sticker ut men när pjäsen kommer på plats kommer det bli fantastiskt! 
 
En bra vår för lyan med andra ord. Nu är det frukost! 
 
 
 
 "Idag är odling bland annat ett uttryck för kreativitet, det ska man inte glömma"
 
 
 
 
 

Kommentera här: