soon monday!

Som jag längtar tills imorgon, har så mycket kul att göra då!
Ska hämta mina nya glasögon, köpa finskjorta och äta lunch på Pom & Flora!
 
Ska dessutom lämna in alla dia-bilder jag lovade min farmor att digitalisera för 3 år sedan, hög tid. vet inte hur länge jag får ha kvar min äldre generation.
 
Sen blir det garanterat lite blommor också, kan aldrig låta bli!
även ta en glass (eller kaffe om det är kallt) i kungsträdgården och njuta lite.
 
Dagens bloggtips bli allas våran ELSA BILLGREN,
vaknade man på fel sida blir man garanterat på bättre humör av att läsa den ihop med morgonkaffet!
 
lånar bilder av KRICKELIN och visar de mest inspirerande bilderna för mig just nu från hennes hem.
 
 
 
Älskar alla växter och vackra stolar.
fin söndagskväll till er!
 
 
 

Kommentera här: