dad's birthday!

precis kommit hem efter att ha firat min pappa som fyller idag! bäst är han och han ställer upp på mig i alla väder, fina underbara pappa, vad skulle jag göra utan dig!
1 (( Lucas )):

skriven

Det är något speciellt att fira en födelsedag fäder. :)



Ledsen, min Svenska är inte så bra xD Jag flyttade bara till Stockholm denna månad, och jag brukar bara talar italienska.



Lycklig sen födelsedagen, Rasmus' father ^^

2 Amanda:

skriven

awww!

grats, to your dad :D

3 Andre/Zidious:

skriven

N'awww. c:

4 FowZie:

skriven

10/12-2010 är det dags för FowZie's comeback!



Det bjuds på bilder och inlägg - som är lika gott som fika och en trevlig pratstund med alla som minglar runt på bloggen! ni får ta del av nya heta ämnen som kommer att cirkulera runt här!



* Plats/(webb)adress: http://feliciaaulen.blogg.se

* Tid: Runt 17:00 till sena timmar

* Kontakta: via FACEBOOK: felicia ericson aulén



Ni är varmt välkomna till ny-invigningen på Fredag!

Hoppas vi ses då!

popssR' / FowZie

Kommentera här: