sleepy

Vilken dag, haft magont ett tag och verkar inte bli bättre, undra om jag har en släng av magkatarr på G? fy.
Däckade efter jobbet och vakna för nån h sen, Ska fixa lite te men sen gå och sova igen, behöver det.
Imorgon jobbar jag heldag men ska städa och fixa för på kvällen på tisdag kommer min fina Erik hem från Paris! Saknar honom!
 
Försökte dessutom koppla in en ny lampa idag men måste fixa nytt uttag så det får bli ett projekt att göra på Lunchen imorgon. Ska dessutom till en färghandel (fast detta får bli på onsdag/torsdag) och fixa ny färg till våra furumöbler (Nornäs från Ikea) samt spegeln jag målade ljusgrå i våras! Dags att tänka höst!
 
Mina fikonträd har gulnat och nu faller bladen av ett efter ett, även det betyder höst. 
 
Höst Höst Höst, mysigt tycker jag, Godnatt!
 

Kommentera här: