Beatbox

minuspoäng till mig för dålig uppdatering! hursom är det grymt mycket jobb just nu sen min heltid börja, endast ledig varannan helg. jag ursäktar migsjälv för att jag inte hinner blogga! men nu kan ni hitta mig i citybutiken på gallerix också och inte bara i hageby.

måste skriva om en sak jag kom att tänka på idag när jag hjälpte två söta tanter att sträcka sig efter en skaldjurspaj i frysdisken på iqa, att det värsta med att jobba i butik är att man blir översnäll mot människor man inte känner och säger saker som "tack själv" hela tiden fast jag absolut inte har något att tacka för! är det bara jag som gör så? hursom tycker jag det låter himla fjantigt. varför ska jag tacka dom för att jag fick ta fram deras paj? jisses.

det är inte ordning i lyan ÄNNU för er som är intresserade, det måste vara min dåliga inkomsts fel men i maj får jag full lön så då kanske det blir fint tillslut. avslutar med att min kära mamma kommit hem från kina nu med, det gillar vi! Krama



1 Frida Karlberg:

skriven

Woosh haha det där med affären tänker jag jämt på när jag funderar jobb. Jag vet inte om jag skulle klara av att vara så översnäll hela tiden :P Tänk om man har en dålig dag någon gång.

2 rasmus:

skriven

men precis! man kan ju inte fräsa åt kunderna :P grymt irriterande

3 Nabil:

skriven

Känner igen mig som fan i det du beskrivit ovan!

4 rasmus:

skriven

en liten fjant blir man ^^

5 Kimse:

skriven

Så fort min skola ha lugnat ner sig SKA vi leka <3 :D

6 falseflash:

skriven

Du, det känner jag igen. Jag vet inte, jag säger alltid "tack själv" efter att jag fått ett tack.

Hatar att säga varsågod, det låter lite för ego.

så jag tackar helt enkelt för tacket, och är en

fjant, som jag senare kan må bra av =)



Jobbar ju iofs med kunder varje dag, men ja, det

är en vana liksom. Man ska inte ta åt sig äran

man ska dela den med andra =)

Kommentera här: