from Paris with .. ?

eller, jag är inte kvar i Paris. Mina två månader blev en månad pga Covid-19. 
 
21/2 - 22/3 blev datumen för vistelsen till slut. Det vart svårt att vara kvar där med utegångsförbudet som kom och att sitta instängd är verkligen inget för mig (alla har olika åsikter om detta). Tanken var att jag skulle flytta dit i två månader efter att lägenheten jag har på sigtunagatan 8 blev såld, känna av om jag ville bo där eller ej (att flytta dit på heltid var ett mål), sen komma hem och packa ur lyan och sen åka tillbaka efter sommaren för att stanna. Nu är det en ovis tid istället.
 
Lite bilder, det regnade dom första tre veckorna & när solen kom fick vi inte gå ut. 
Jag är hemma i Stockholm nu, ska försöka hitta något att vara glad över.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: