harbour by night

jodo hörreni, det var rätt kul. det enda som var jobbigt var mitt hår! när jag får brottom och ska iväg blir jag lätt lite blåögd, förlitade mig helt på mina silkesdroppar och min plattång, inget annat! en galen miss från mitt håll för det vågade sig och låg inte alls som det gjorde när jag åkte hemifrån sen, usch! hårspray är noterat.

var ju hos frissan igår också, vart jättenöjd med färgen. det blev en guldblond/brun färg istället för rödblond på slingorna. mycket mycket snyggt. haha han som fixade mitt hår var nog den mest noggranna karl jag mött. han stod och snegla och tänkte och gjorde spikraka linjer med kammen annars gjorde han om. söt.

kvällen avslutades med att polisen kom till seaside och jag traskade hem till poppe, i genomblöta converse. så imorse lånade jag mig ett par strumpor och åt fil med riven choklad. puss



1 Anonym:

skriven

add som pictures of the new hair then:p

2 Rasmus:

skriven

i will, another day

3 Anonym:

skriven

do you have some more blogs? :)

4 rasmus:

skriven

no not anymore

Kommentera här: