make up

sen jag såg reklamen för maybelline dream satin liquid foundation på tv så har jag velat ha den! så igår fick jag ryck och köpte den tillsammans med true match powder från l'oréal. någon som vet om denna foundation är något att ha?

1 dmartinsson:

skriven

Haha implusköp ;)

2 Rasmus:

skriven

dom bästa och sämsta köpen är alltid impuls<3

3 dmartinsson:

skriven

Svar: Nej verklige inte!:P Du kommer älska filmen!:D

4 Lelix:

skriven

NEJ! Sånt skit. Antingen kör man med The Body Shop's Mineral Foundation eller deras Moisture liquid foundation. Eller så MaxFactor Second Skin.

5 Rasmus:

skriven

ajjdå X( d va ju inge kul, tack för tipset!

6 Rasmus:

skriven

den är sjukt bra ju! jag älskar den!

7 Markus:

skriven

det beror väl helt på vilken hy man har, så jag tror det är olika från person till person :)

8 Rasmus:

skriven

håller med dig markus men på mig var den toppenbra!

Kommentera här: