finish

massor att skriva om men det blir aldrig av. konstigt att det är så? hursom så är det sista terminen på skolan, tiden har gått jättefort och jag känner att jag lärt mig jättemycket även om jag inte visar upp det för er. 
 
måste bara skriva att den andra bloggen är till för bilder på lägenheten och annat pyssel jag gör, denna kommer nog alltid få leva vidare eftersom den har funnits sedan januari 2010 och känns för tråkigt om den skulle rinna ut i sanden. 
 
imorgon ska jag ta tåget från stockholm till norrköping och fixa iordning inför min födelsedag som är nästa lördag, tänk att jag ska bli 25? det känns främmande, fast jag har absolut ingen ålderskris.
lovar att skriva en rad ifrån tåget! och senare på kvällen ta bilder på lite nytt för ska nämligen ta en tripp till Ikea.
 
 
 
 

Kommentera här: