I write notes in my hand

vet ni vad jag funderar på? jag vill ha tillbaka mitt långa hår jag hade 2010, är lagom less på den här tråkiga frisyren med rakade sidor, känns skittråkigt rent ut sagt. Dags för lite förändring på den fronten också!
 
Jag har varit riktigt duktig idag, tvättat HUR mycket som helst och burit ner massa saker i källaren som bara varit ivägen, dock i ett extraförråd eftersom vi har haft översvämmning i vårat. Skulle behöva tvätta alla stackars kläder som var i källaren också innan dom börjar mögla av fukten, fy.
 
Jobbat ikväll också, räknade hastigt i min kalender att jag är mitt uppe i ett "22 dagar i rad pass". Inte illa, man får verkligen vad man ber om ibland och MER.
 
Nu ska jag försöka inspirera migsjälv till hur jag vill styla om lägenheten (vilket jag gör jämt) kök och sovrum framförallt, min kära mamma har köpt ett stort fikonträd till mig men det kommer jag ju inte kunna ta upp hit på säkert två veckor, trisst!
 
Hittar jag något extra fint som är värt att visa lägger jag upp det sen.
 
avslutar dagen med Håkan Hellström - "atombom" citat, som inspirerar mig på insidan.
 
"Känns som om alla är äldre nu och ser efter varann,
Dom har gått för att leva sina liv
Och gud vet att jag måste leva mitt"


 

Kommentera här: