tell him

sådär, haft sovmorgon och tänkte skriva av mig innan jag går till jobbet. Om jag inte skrivit det redan har jag bytt butik och det tar numera ca 6 min att GÅ till jobbet för mig, lyxigt!
 
I söndags var jag hemma hos en kompis i hans nya lya vilket var trevligt men OJ vad mycket lika saker vi hade hemma. Jag hoppas att han blivit inspirerad av mitt hem, annars skulle det kännas konstigt. Lika stolar, matta, kudde, klädställning, skål på matbordet och lampan som vi har beställt hade tydligen han med beställt, inte ofta det är så pass när man åker på besök hos någon!
 
Jag ser såå fram emot denna helgen som kommer, jag ska till Norrköping & fotografera ute i marby och på djurön. Tidigt på morgonen när dimman är sådär läskigt tät som den är nu när det börjar bli höst. Längtar!

Kommentera här: