wig organics!

Händelserik vecka har det varit här på rörstrandsgatan, dels har jag jobbat massor (är helt slut men inte ledig förens nästa helg, suck) och börjar känna mig sjuk men hoppas hoppas att så inte är fallet!
 
Bredvid butiken jag jobbar i på Humlegårdsgatan så öppnade wig organics för ett tag sedan. Och superfina personalen där kom in med goodiebags till alla oss i butiken, jättefräscha produkter i en finfin påse med texten "smile at those who never smile at you".
 
 
Massor av små lyxigheter för håret, olika shampon, balsam, oljer och även en handkräm! 
Ska prövas flitigt.
 
 
En annan kul sak är att det kom en sådan härlig kund och vi började prata sticklingar, hon hade tydligen en växt som bara exploderade med sticklingar och det slutade med att hon lovade att komma in med ett par till mig, vilket hon gjorde! vilken fantastisk kvinna.
 
 
Jag har dock ingen aning om vad det kan vara för växt? Det nämde hon aldrig, någon som vet?
Ha en fin Söndag, jag ska iväg och jobba!
 

Kommentera här: