how it feels

jag har ont i halsen, så legat och småsovit i korta perioder hela natten bara, så typiskt, vill ej vara sjuk såklart.
Jag har kännt mig så tom på inspiration hela det här året men så kom jag på att jag inte läst någon av mina favoritbloggar och nu helt plötsligt koka det över sådär kl 04:30 en onsdagsmorgon. Sen skulle jag iof behöva en paus från sociala medier, varit som besatt av både snapchat & instagram ett tag nu, fy!
 
Nåja, sitter här i kalsonger och halsduk och dricker te och hoppas att det kommer bli en bra dag trots detta, solen har ju äntligen börjat titta fram! och i måndags sprang jag min första mil utomhus för i år på 44 min, har ett mål att det ska hamna på 40min i slutet av sommaren, vi får se!
 
 
alltså kolla krickelins pelargoner? varför blir inte mina sådär!
dags att ge alla växter lite kärlek här hemma, kanske kan bli ett helgprojekt.
 
 
 
mer bilder av krickelin fast hemma hos sofia på mokkasin, jag vill med äta lunch där man även äter med ögat, så viktigt för mig och jag gör kanske det mer en vad jag gör tvärtom? 
sen vet jag att det där med ekollon i vas varit trendigt "sådärnästanduvetförlänge", men fortfarande, fint!
 
(bilder via Krickelin)
 
 

Kommentera här: