advent

med exakt en månad kvar, vi är jätteförsenade med renoveringen av lägenheten men det kommer absolut bli så himla bra, i veckan ska nya köket sättas in & bli klart samt sovrummet ska målas med lady pure "vallmofrö".
 
men tillbaka till advent, hittar så fina saker både på Granit & Ikea, budget är BRA!
Granit har alltid finaste julstjärnorna i återvunnet papper, i år finns dom i även i grönt, rött och guld.
Jag har redan köpt på mig några av den gröna varaianten, så fina! Sen är även deras ljusstakar i natur helt supertjusiga.
 
En annan fin sak som jag hade hatat för några år sen men som jag så gärna vill ha i år är takhängda ljuskronor (för levande ljus) där har Ikea en väldigt fin för kronljus (249kr) och Granit en för blockljus (999kr)
 
 
jag kan verkligen inte sova, uppe i varv med nya jobbet. Det är så kul & jag trivs så himla bra!
 

Kommentera här: