2018, now I can se the big picture.

London Grammar - Big Picture.
 
Mitt 2017 var ett svårt år, jag vet fortfarande inte riktigt vad som hände, och hur jag hanterat det.
Inatt åkte jag taxi hem från värmdö pågrund av sorg. Ett obetydligt bråk som fick mina känslor att ta över.
 
Jag känner en lättnad över beslut jag tagit nu, idag, första dagen på nya året.
Hej 2018, du och jag ska klara av mycket ihop.
 
I början av december sa jag farväl till ett 6 år långt förhållande, i samma veva som jag bestämde mig för att omgående flytta ut från lägenheten vi bor i tillsammans, styra upp mitt nya arbete, släppa taget om mina känslor för en ny människa jag älskat så oerhört mycket och som präglat hela 2017. Jag klarade inte av det och har backat bandet, tagit nya beslut och bestämt mig för att må bra.
 
Idag flyttade jag hem igen, fast nu har jag ett eget hörn som bara är mitt. Härifrån ska jag utgå och här ska jag ta en sak i taget, bearbeta mig fram till dom bästa lösningarna.
 
älskade mamma, så mycket som du betyder & gör för mig när alla andra inte ser. Tack.
 
Nu ska jag bygga upp något stort, fint & fantastiskt från grunden, för det vet jag att jag kan.
 

Kommentera här: